sobota, 2 czerwca 2012

SZUKAM PRACY

W jaki sposób powinna wyglądać rozmowa kwalifikacyjna? Zawsze sądziłem że przecież jest to takie proste dostajesz zaproszenie idziesz i po prostu mówisz o sobie , jednak bardzo się pomyliłem trafiłem na pracodawcę który był bardzo wymagający. Po przeczytaniu mojego Cv oraz listu motywacyjnego. Pracodawca zażyczył sobie sprawdzenie moich umiejętności które były w nich zawarte. Niestety nie byłem na to przygotowany opisałem w CV rzeczy z którymi przez bardzo długi czas nie miałem styczności. Zamarłem ale nie dałem tego po sobie poznać. Oczywiście w mojej głowie w tamtej chwili kłębiło się milion pytań i myśli ale podjąłem wyzwanie, niestety nieskutecznie. Pracodawca powiedział tylko tyle iż zmarnowałem jego cenny czas i że dziękuje mi za rozmowę. Zrobiłem z siebie głupka. Jednak bardzo chce pracować i muszę odświeżyć swoje umiejętności zanim uwzględnię je w następnym podaniu o pracę czy też w  CV. Morał z tego taki że nie wystarczy byle jaki cv wzór lecz liczą się także nabyte umiejętności. Za każdym razem należy pamiętać iż powinniśmy podejść do każdej sprawy indywidualnie nie opierając wszystkich naszych umiejętności tylko i wyłącznie na poszukiwaniu frazy wzór cv w internecie, ponieważ nie ma takiej możliwości abyśmy dokładnie trafili na taki który będzie dotyczył właśnie nas. Należy się posiłkować ale nie spisywać dosłownie podmieniając tylko dane osobowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz