niedziela, 3 czerwca 2012

KOLEJNY ETAP I PRÓBA

  Bardzo chciałbym znaleźć pracę o jakiej zawsze marzyłem jednak wysłanie odpowiedniego CV oraz listu motywacyjnego niestety mi w tym nie pomogą . Należy przygotować odpowiednie podanie o prace. Zawsze  chciałem zostać lekarzem jednak tutaj samo CV oraz list motywacyjny nie wystarczy w tym zawodzie  liczą się naprawdę umiejętności i stalowe nerwy. Obecnie coraz bardziej zastanawiam się nad zostawieniem swoich dokumentów aplikacyjnych takich jak życiorys w celu odbycia stażu w jednej z rejonowych przychodni – może się uda. Po ostatniej rozmowie kwalifikacyjnej którą odbyłem miałem mały dołek, ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy niestety dziś bez znajomości ciężko cokolwiek osiągnąć  pozostawionym CV czy też listem motywacyjnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz