piątek, 8 czerwca 2012

Poszukiwania pracy ciąg dalszy

Tak jak pisałem powyżej myślałem że uda mi się znaleźć pracę za pierwszym wysyłając cv i czekając na zaproszenie. Jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. teraz już wiem że nie wystarczy napisać zwykłego cv i czekać aż zostanę zaproszony na rozmowę. Aby wszystko zagrało należy posiadać komplet dokumentów aplikacyjnych jak podanie o pracę czy list motywacyjny. Należy również posiadać odpowiednie kalifikację do aplikowanego przez nas zawodu. Nie ma co się oszukiwać jeżeli nie będziemy potrafili dobrze wykonywać swojego zawodu to na pewno nie znajdziemy odpowiedniej dobrej i dobrze płatnej pracy. Ja się już o tym przekonałem. Wielu z was również się przekona że to nie takie proste jak się wielu wydaje. Także najpierw umiejętności a potem komplet dokumentów: cv i list motywacyjny to podstawa. Nie należy się załamywać tylko szukać do puki nie znajdziemy odpowiedniej pracy czy zawodu.

1 komentarz:

  1. Ale to chyba jasne, że sprawdza się nasze umiejętności? :) Ja sam zawsze na rozmowach musiałem przygotować jakieś pismo procesowe, wykazać się elementarną wiedzą...

    OdpowiedzUsuń